Sol, sol härligt med sol.

Vilket kanon väder vi har här, klarblå himmel, gassande sol och omkring 20 grader varmt. Jo det kan i alla fall jag leva med.

Det hade varit en bra dag på dagis för båda barnen, bortsett från att Emils inskolning på Taxen blev lite tokig idag. De hade missat att Taxen barnen skulle på skogsutflykt idag så när Emil kom ner så fanns det inga barn där!!!!!! Men han hade haft lika kul där för det, men i morgon skulle det bli ordning och reda.

Det blev förståss ett stopp i lekparken på vägen hem i denna otroliga försommar dag, och efter vi ätit middag så gick vi ut en liten stund till och tog med oss barnens cyklar. Sen var det bara att ställa dom i duschen och spola av halva sandlådan som fanns där under kläder, mellan tår och bakom öron och så hopp i säng, Gry somnade på studs och jag lyckades för en gång skull hålla mig vaken. Och det  var tur det för måndagar och tisdagar 19-20 så är det de enda gånger man kan ringa och boka festlokalen som vi funderat på. Så nu ska jag ta och boka den med så att vi får den samma dag som vi bokat kyrkan!!!!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, det är ju en klar fördel om ni kan ha festen samma dag som bröllopet. Men men, jag kommer hursomhelst så boka hur ni vill ;-)

Puss

2008-05-05 @ 21:02:15
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Nina

Vi kan ju alltid dra ut på det så att det blir bröllop i dagarna tre som i alla sagor.
Eller så har vi allt på samma dag nu när jag ändå lyckades få till det så.

2008-05-05 @ 21:12:50
Postat av: Sofie

Hello Tjejen.
Hur har det gått med lokal och dyligt? Ringde du till Oddfelow?
Om inte åk och titta på lokalen i alla fall. Jag tyckte att det var kanon. Den kostar inte så mycket och det ingår en hel del i priset.(typ städning) Plus att den ligger otroligt vackert.
Kramar till dig kompis!

2008-05-06 @ 08:39:07
Postat av: Nina

Jo jag ringde till Oddfellow, men det blev inte den lokalen. Det är lite fattigt med övernattnings möjligheter i Kyrkbyn, fast jag kunde ju kanske inackorderat folk hos dig =)
Börjar du känna dig sprickfärdig än? Håll ut det är snart över! Kram på dig.

2008-05-06 @ 09:01:59
Postat av: Sofie

Läste att du/ni nu bokat kyrkan. Vad härligt!! Vi har ju ett hotell här i Kyrkbyn som
heter Stayalone.(hmm stavas de så tro) dom har Mini sviter. Kanon bra har jag hört.
Ja nu är det bara 4-5 veckor kvar. Ska bli så skönt!! Har inte gått upp så mycket bara 6-7 kg.
:-) Det är lite jobbigt när man inte kan sova bara . I dag har jag varit vaken sen 04.15..... hmm jo jag vet jag är galen som varit uppe sen då. Men vad fan....det går ju inte att ligga och "snurra" i sängen...
Kram vännen!

2008-05-07 @ 06:04:41
URL: http://www.myaloevera.se/460000524233

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0