Utmanad igen......

......av Erik denna gång.


Du heter: Nina

När fyller du år: 24 april

Är du singel?: nix

Om fem månader: Är sommaren förbi........

Du samlar på: grodor en gång i tiden, men samlingen har blivit nerpackad.

Gröna eller röda äpplen?: röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Maarit

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: 06.00

Har du sovit i din egna säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu:  ja

Hur svarar du i telefon: Ja det är Nina (A´re Nina), eller bara Nina, när Maarit ringer kan det bli vad som hellst.

Vad ska du göra ikväll: Åka till Morgongåva

Vad ska du göra imorgon: Vara i morgongåva på Hannas konfirmation

Var vill du bo när du blir stor: Sollentuna

Är det okej att gråta: ja

När grät du senast: minns inte

Vilken årstid tycker du bäst om: sommar

Laddar du ner musik och film från Internet:  nej

Vad skulle du göra om du vann en miljon: lägga på bröllopet och handpenning på hus

Bär du glasögon eller linser: Nej optikern sa igår att jag inte behöver

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, men jag betalar järna för kvalitet

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Har jag tur blir det inte förrän kl 7.00

Har du piercing: Ja

Har du tatuering: Ja

Vill du gifta dig: OM jag vill, räknar nästan dagarna.

Vill du ha barn: Det är väl försent att tänka på det nu!!!!!!

Solar du ofta: nej, men jag är ute i solen ofta

Gillar du att dansa: ja

Är du flygrädd: ja

Hur vig är du: som ett kylskåp nu mera

Vad dricker du helst när du är törstig:  vatten

Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys chockolate therapy

Tror du på ett liv efter döden: ja

Tycker du om sushi: LOVE IT

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn eller smågodis

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Har du tandläkarskräck: nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Är numera ganska morgonpigg

Vilken ögonfärg har du: Blå

Vilka hårfärger har du haft: Säg vilka jag inte haft.......

Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja

Biter du på naglarna: nej

Är du beroende av något: vattenmelon!!!! =)

Röker du: Nej, rökning dödar

Hur ofta trännar du: är ute och springer 3 gånger i veckan

Senaste låt du hörde: Ja sa hopp hopp hopp hoppetihej....på Disneychannal

Vad gör du på helgerna: Umgås med min familj eller jobbar

Brukar du bädda sängen: mycket sällan

Senaste bok: Totte bakar, vuxen litteratur så är det Fattiga som de voro.

Har du kysst någon under den senaste veckan: Ja

Vad var det senaste du skrev på msn: Vi ses i helgen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0