Välartade barn

Har varit på utvecklingsamtal på förskolan idag om båda mina barn.
Och jag fick veta att jag har riktigt välartade barn, de är goa, glada, kreativa, duktiga och smarta. Ja det var ju knappast någon överraskning hehe. Det är bara att konstatera att blandar man Nickes och mina gener så blir det fantastiska barn!

Det var två trötta sötnosar som jag kom hem med vid 17.30, fick i oss lite mat och sedan landade vi i soffan och kollade på Bolibompa. Och där på soffan slocknade Emil och han rörde inte en min när jag klädde av honom och stoppade om honom i sängen. Och Gry och jag satt kvar uppe en stund och läste Nalle Puh, när boken var slut så gick hon och hämtade sin docka och handväska, nappen och hundden hade hon redan, och så gick hon till sängen. Jag la mig brevid henne en stund och innom 5 minuter så sov hon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0