1:a advent

Som sig bör så har det kommit fram lite jul här hemma hos oss, trotts att jag egentligen är en riktig motståndare till det. Men nu är det ju så att det finns så förskräckligt mycket tomtar här och barnen gillar dom så en och annan får ju pryda sin plats. Och alla lampor som plockas fram är ju ganska mysigt. Men visst är det lite jul även hos mig.





Julgardiner finns någonstans, men det återstår bara att hitta dom också....kanske de hittar fram innan jul!

Men får jag välja så väljer jag hellre detta framför julen hehe......



Och tro det eller ej men pepparkakorna är bakade........och uppätna. Ja mina älskade barn hade tillsammans med sin moster och kusin bakat pepparkakor här hemma igår. Oj oj oj vad goda de var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0