Fredag igen!

Vips så var det fredag igen och helgen är här. Nicke hade tidig fredag, så jag kunde i lugn och ro gå till Mörby centrum och shopa lite för mig själv. Köpta lite kläder till barnen att ha på dopet som vi ska på i helgen, nu återstår det bara att se om jag får på Emil skjortan jag köpt till honom för det brukar inte vara favorit plagget. Men han tyckte i alla fall att den var snygg......men när jag frågade om han vill prova den så var det tvär nobben. Jag får väl hänga den så han ser den hela dagen i morgon och så kanske han är redo att ta den på sig på söndag.
Grys kläder behövdes bara kompleteras med ett par snygga strumpbyxor, och vad blir inte bättre en ett par med Hello Kitty på. Så det blev ett par vita nylonstrumpbyxor med silvriga Hello Kitty på, hade velat ha ett par fina skor till henne med. Men jag vågade inte köpa några då hon inte var med. För alla "finskor" är så vansinnigt smala och Gry har allt annat än smala fötter. Så jag vet inte vad man ska hitta på att sätta på hennes små fötter. För man kan ju inte ha grova kängor till hennes nya snygga strumpbyxor och en kort svart kjol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0