GRATTIS MAARIT

Ett jätte stort grattis till Maarit som fick lägenheten hon ville ha.
Så i början av nästa år är även hon Sollentuna bo, närmare bestämt Rotebro. Inte alls långt ifrån lägenheten hon och jag en gång kamperade i hop i.
Ja det är inte helt fel med en lägenhet på nedre botten med egen ingång (dvs inte genom porten) med en stor uteplats med kvällssol. Ja det är ju inte längre än att vi kan cykla dit till våren/sommeren. Ja i annat fall går ju bussen.....med tanke på att vi inte sliter så hårt på våra cyklar, och va fan det tar 5 min med bil..................

Kommentarer
Postat av: Maarit

Ja, jag ska ju bli godkänd av Sollentunahem först! Och vem vet? Dom kanske har kontakter som leder till Jojje på störningsjouren??????

2008-11-07 @ 21:16:09
Postat av: Jojje

Jodu Maarit, allt har sitt pris... Ska vi säga 50 spänn i månaden, så häller jag tyst om vad jag vet??

2008-11-07 @ 21:45:48
URL: http://störningsjouren.vårby.nu
Postat av: Lenis

Jag vill bestämt minnas att både Maarit och Nina hade nåt sorts klippkort hos störningsjouren när dom bodde söder om stan... :)

2008-11-11 @ 07:51:44
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0