Snö

Snön har kommit på riktigt nu, det är kallt och snön har legat kvar på marken i hela två dagar.......Så då gäller det ju att passa på, igår blev det inget, men idag blev det......SE UPP I BACKEN!







Och det kan ju inte vara kul hela tiden......



Gry tyckte väl att det var skoj att åka, men kasta snöboll i skogen och pulsa runt var nog ännu roligare.









Ja det var en härlig förmiddag vi hade och det var ett hungrigt gäng som kom in vid 12-tiden.
Och När Nicke tog barnen och sov lite middag så åkte jag in till stan för att få lite tid för mig själv och shopa lite.
Det blev en vindfleece till Emil, hade tänkt att köpa en till Gry med men hittade ingen i hennes storlek, men en röd fin hjälm köpte jag till henne. Och fleecen blev ett riktigt klipp, då hon i kassan råkade slå in fel kod. Så istället för 399 kr så betalade jag 249 kr för den. Oj oj oj vad lessen jag blev!
Så det blev en vända till Maarits affär för lite gratis kaffe och en hög med böcker också innan det var dags att återvända till min fantastiska familj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0