Sovmorgon

I dag har jag fått mig lite sovmorgon. Klockan ringde inte förrän 06.00 (!) Hur nu det kan kännas som sovmorgon!!!!!! och då knuffade jag Nicke ur sängen och själv låg jag och drog mig i några minuter innan Emil tyckte att det var dags att kliva upp. Han låg nämnligen också i våran säng, för han kom in 02.54 och försökte lura i mig att det var morgon och dags att gå upp. Nänä sa jag och stoppade om honom intill mig och på två sekunder så snarkade han.
Fick på ungarna deras kläder och Nicke klädde sig själv och sen vinkade jag hejdå i dörren och gick in i duschen och tog en lång varm dusch i lugn och ro. Sedan avnjöt jag en frukost av fruktsallad och youghurt och massor av kaffe och har bara njutit av tystnaden.
Börjar jobba senare idag eftersom vi her ett möte sent i eftermiddag som jag måste vara med på, och min chet tycker inte att jag ska ha mera övertid nu, så därför fick jag denna lyxmorgon idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0