Usel kompis!!!!!

Jag kryper till korset och erkänner att jag är usel, det värsta sorten.......
Jag glömde min älskade Katjas födelsedag, som var IGÅR!!!!!!!!!

Men med dunder och brak och champagne korkar som flyger så firar jag stort i dag och vrålar så högt jag kan
GRATTIS PÅ 22-ÅRS DAGEN DIN GAMLA HAGGA!

Ja till mitt försvar kan jag ju ynkligt i alla fall skylla på att min väckarklocka ringde 04.45 igår och jag var tvungen att kliva upp då. Men det var förvånansvärt lätt och i vanlig ordning så klev jag upp direkt när klockan ringde, nä ligga och dra sig är dumt och farligt.
Senast 6.15 skulle jag vara på jobbet för vi började dagen med ett frukostmöte 06.30. Och klockan 08.00 blev jag hämtad och åkte till Norrköping på ett möte. Ja det var mitt livs första tjänsteresa det. Och det var ett lååångt men intressant möte som gav mig otroligt mycket och jag fick chansen att sticka ut hakan och visa vad jag går för. Och inte förrän 18.30 var jag hemma igen och då var jag galet trött. Och efter att ha pussat lite på familjen och nattat dottern så stupade jag själv i säng.

Så jag tycker nog att min ursäkt är ganska bra, nu återstår det bara att se om Katja någonsin kommer att förlåta mig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men Gumman även den bästa kan glömma ;-)

Hoppas du och familjen får en bra helg!!



Kram Kram!!

2008-11-28 @ 09:03:13
Postat av: Katja

Hehe nääee jag förlåter aldrig!

Jooo, herregud, det är knappt jag kommer ihåg det själv nuförtiden. Puss puss gumman.

2008-11-28 @ 15:12:28
Postat av: Nina

Ja vad kan man säga, även solen har fläckar......höhö, jag är såååå härligt ödmjuk!

2008-11-28 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0