Härliga höst

Ååååhhhh vad jag älskar detta höst väder, allra hellst när det är så som det är just nu. Varmt i luften och vinden som virvlar och blåset åt alla håll. I går kväll när jag skulle på möte på skolan så gick jag bara och drev omkring och njöt av blåsvädret i mörkret, hade kunnat stanna där ute i evighet om det inte varit för att jag faktiskt hade superbarnvakten Maarit hemma.

Och idag har barnen fotograferats på dagis, ska bli spännande och se hur det blivit. Men med tanke på att det är mina förtjusande barn så kan det väl inte bli annat än bra!!!!!!

Och vad gäller vårat bröllop så har vi kanske varit lite otydliga. Det blir alltså inget klassiskt bröllop i kyrkan med fest och tillhörande gratis mat och sprit till folket. Nä istället för att lägga penagrna på EN fantastisk dag med släkt och vänner så siktar vi på TVÅ fantastiska veckor för oss själva tillsammans med barnen på lite varmare breddgrader. När det kommer att ske är en så länge en hemlighet men vi lovar att skicka ett kort när vi sagt ja!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lenis

Åh vad spännande!!!

Och kan man få låna den där braiga barnvakten nån gång??? :)

2008-10-21 @ 22:14:37
Postat av: Sofie

Hmm låter härligt med en hemlig bröllops resa!! Det gör ni helt rätt i!

ps.. är det inte dags att ses snart igen??

Stor STOR Kram!!

// Sofie

2008-10-23 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0