Maskerad

På tisdag så har de maskerad på Emils avdelning på dagis. Först sa han att han ville klä ut sig till drake men ångrade sig ett tag oc h sa att han inte ville klä ut sig alls att han inte ens ville vara med, men när jag föreslog att han kan ju klä ut sig till katt så tändes gnistan igen. Så katt ska det nog få bli. Fast vad det än blir så är det Nickes jobb att se till att det blir gjort eftersom jag inte ens är i Sverige på tisdag. Nä för på måndag så åker ju jag till Krakow, så efter jobbet idag passade jag på att göra en blixt visit in till stan och Forex och handla lite zloty. Så nu är det gjort, passet är upphittat och EU-kortet beställt, nu är det bara väskan kvar att packa.

Kommentarer
Postat av: Katja

Vad kul jobb du har fått :-) Vad ska ni göra i Krakow?

Tänk om jag kunde få resa i mitt jobb, fast det skulle ju gärna vara till Sverige då.

Har ju sökt ny tjänst på jobbet, höggravid som jag är hahaha. Undrar vad responsen på det blir, att jag är dum i huvudet eller oerhört modig haha. Återstår att se.

2008-10-02 @ 22:13:16
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0