Och plötsligt så är det onsdag.....

....och man kan ju undra vart måndag och tisdag tog vägen. Ja de försvann väl någonstans med stressen på jobbet, för vi har haft galet mycket att göra då det var lönekörning idag 16.00. Nu har vi några dagar på oss att komma på det vi glömt, men sen är det kört. Fast jag tror inte att något har blivit glömt, känns som om jag har ganska bra koll på läget. Men nästa månad ligger ansvaret helt och hållet på mig!!!! Ja jag fick lite mjukstart av chefen som gett mig väldigt mycket backupp nu denna gång.

Idag så åket Nicke till Tyskland för att jobba lite, så här sitter jag nu själv när båda barnen har somnat. Så jag ska nog roa mig med att surfa runt och kolla utbudet på resor till varma härliga länder, få se om något kan vara av intresse. Det allra viktigaste är ju att det ska vara barnvänligt, någon som har något bra restips? Hur är Thailand augusti/september? Jag har ju bara varit där i januari/februari. Fast å andra sidan, VILL man flyga i 10 timmar med två barn???? Troligen inte!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Bulgarien är toppen! Om man håller sig borta från Sunny Beach alltså... Och det bästa av allt - högst tre timmar på planet! Och inte så blodigt dyrt heller.

2008-10-15 @ 20:51:56
Postat av: Katja

Bulgarien säger min brorsa med är bra. Själv skulle jag nog aldrig våga åka dit.

Googla och det enda man hittar är miljarder med klagomål. Har aldrig sett så mycket klagomål på ett ställe tidigare :-(

Å andra sidan älskar jag Tunisien och det är väl nr 2 på klagomuren s



2008-10-15 @ 21:16:49
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0