Så snälla barn

Mina barn är de mest fantastiska varelser som finns, så välartade och snälla. Och inte nog med det de är ju söta som socker båda två. Tror inte att jag blivit arg en endaste gång i dag. Emil kom intassande och väckte mig vid 5-tiden och smög upp i min säng och in under täcket sen låg vi där och små pratade och vaknade i lugn och ro tills klockan var 5.30 och dags att kliva upp. Gry sov till kl 6, och i god tid kom vi iväg till dagis.
Och inte ens när jag säger att jag ska börja sent så lyckas jag komma senare än 2 minuter försent till jobbet!!!!!!
Lugnet har lagt sig på jobbet efter lönekörnings hettsen de senaste dagarna, och man har kunna lalla på lite som man tycker idag.

Rejasde hem så fort jag slutade och hämtade barnen och så gick vi hem till Lingemarks, hade en fantastiskt trevlig eftermiddag och kväll som innehöll lek, prat, middag och kaffe och klockan var 19.30 innan vi var hemma. Barnen fick sitta och mysa i soffan en stund innan det var dags att säga natti natti och de gick båda och la sig utan större protester. Och själv så ska jag ta och stupa i säng jag med vilken sekund som hellst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0