Ute mitt i natten

Det är så spännande när mormor och morfar kommer på besök på väg hem från båten, för då får man ut och springa mitt i natten. Ja för i stället för att gå och sova så får man ta på sig kläder och springa ut och möta dom på parkeringen, det tyckte både Emil och Gry var buskul. Och att sen få följa dom till bilen igen när de skulle åka och få vinka och kasta slängpussar är ju galet kul för det är ju verkligen mitt i natten. Stjärnklart var det med så det tog ju en stund innan vi kom in igen för stjärnor och måne skulle studeras nogrant.

Släppte bomben om vårat omplanerade bröllop och de verkade ta det med ro, lite besvikna men fullt förstående verkade det som. Å andra sidan så är de väl fullt nöjda bara deras yngsta blir bort gift och att det just är Nicke som blir deras svärson!!!!!!!

Och det där med att gå och lägga sig tror jag vi struntar i helr, efter våran 3 timmars tupplur är ju ingen direkt trött. Och kanske vi orkar vara vakna ända tills Nicke kommer hem, ja vi får se.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hallå hej :-) men vad har hänt med erat bröllop?? Vad är det som har blivit omplanerat??

Blir ju lite nyfiken ju.......

Allt bra med er hoppas jag!!

Kram kram

2008-10-21 @ 16:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0