Äntligen lite bilder!!!!!!


Äntligen så har sladdar kommit på plats så jag kunnat tömma kameran och så funkar det t.o.m att ladda upp bilder.
Så här kommer lite bilder från diverse håll.

Självklart så börjar jag med en stolt 2-åring på sin två-års dag.




Två dagar senare så var det kalas med tårta och ballonger.

     


Ja det var ett rejs utan dess like i söndags på kalaset så när alla gäster gått så kroknade Emil i soffan och vaknade inte förrän 05.30 dagen där på.




Och så här kul har vi det på Kolmården, safari är såååå spännande.




Stora killen skjutsar lillasyster.




När vi flyttade hade jag vissa problem med att packa endel grejjer, hur jag än försökte så fick det inte plats.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0