Blixt visit

I går kom Nicke hem på en blixt visit här hemma och han natta och gulla med barnen lite och pussa lite på mig. I morse for han iväg igen för att jobba lite på annan ort, och här sitter jag själv igen. I morgon är det jag som är borta på möte på kvällen och jag och Nicke började fundera lite när vi ska ses, ja för det hade ju varit trevligt att träffas och prata lite. Vi skulle båda att göra vad vi kunde för att hålla onsdag öppet..........men lovade ingenting!!!!!!!

Idag har det varit min första riktiga arbetsdag då jag stått på egna ben på mitt jobb. Det var mycket att göra och rörigt och knasigt, men jag överlevde och jag tror att jag lyckades göra någonting rätt i alla fall. En del frågetecken blev hängande kvar i luften med de får jag ta tag i i morgon.

Och måndag är det och det var dags att damma av vågen, -0.8 kg. Ja inte så mycket men det är ner i alla fall. *klappar mig själv på axeln*

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad duktig du är!!! Ska också börja med VV. Så skönt. Har du några tipps??

Kram kram

2008-09-15 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0