Fullt ös.

Det har varit mycket nu ett tag.......Och de få lediga stunder som blivit har jag helt ägnat åt att dumstirra in i en vägg eller läsa några rader i min förtjusande bok, Ett bedårande barn av sin tid. Men eftersom jag varirt så trött när jag väl fått några minuter över så hinner jag inte många meningar innan bokstäverna dansar runt framför mina ögon.

I måndags så var det knappt att jag han hem odch laga lite mat och tugga i mig det fort som attan innan det var dags att kasta sig ut genom dörren och iväg på föräldrarådsmöte på dagis. Och eftersom det är jag som är sammankallande så kan jag ju inte järna skita i det heller, och så hade jag ju dessutom lovat att komma lite tidigare så att jag och förskole chefen kunde sammanställa lite material som jag skulle ta med mig. Och eftersom jag hade endel att ta upp till diskussion så blev vi ju kvar ganska länge. Hem och dyka direkt i säng.

I tisdags så gick jag tidigare från jobbet och hämtade barnen redan vid 14.30 och tillsamnmans med Lenita och hennes killar så gick vi till kyrkis. Och på kvällen när barnen somnat så sjönk jag ihop i en hög isoffan och kollade på idol.

Och igår blev det en lång dag på jobbet. 7.30-21. Har jag sagt att jag jobbar 75%!!!!!!!! Tror inte att jag lyckats med det konststycket en endaste dag. Mellan 14-21 var det möte på möte, men tillslut så skjutasde min chef hem mig. Och då var vi båda ganska matta i pälsen.

Och i dag har jag haft halvdag kurs och fick lite lugn och ro i morse eftersom jag inte började förrän 8.30. Så när jag fått iväg Nicke och barnen så satte jag mig i lugn och ro och åt frukost och drack kaffe.
Kom iväg i hyfsad tid från jobbet och kunde hämta barnen lite tidigare. Så vi passade på att stanna ute en stund i sommar värmen som råder där ute.

Och i morgon blir det en lång dag igen på jobbet, 7.30-18. Vi ska hålla i ett seminarium dit vi bjudit in alla bemanningscenter i hela sverige. Puh jag blir matt bara jag tänker på att stå där i aulan i morgon och prata om något som jag inte har riktigt kläm på. Ja jag får skylla på att jag är nyanställd......Ja det är ju tur att jag inte tycker att det är obehagligt att prata inför stora grupper, men jag hade järna varit lite mera förberedd.........

Kommentarer
Postat av: Katja

Det kommer gå så bra så. En stor virre innan så blir det perfekt :-)

2008-09-25 @ 22:47:48
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0