Höga tankat om sin mor

Satt och pratade med Emil när vi åt middag i dag, och han berättade att han om dagarna låssas att dagis är Kylma (Nickes jobb) och att han har sitt kontor där.
Jag berättade för honom att jag numera också har ett kontor på jobbet, att jag inte längre jobbar med de sjuka människorna.
Emil funderar ett ögonblick och så utbrister han:
-Mamma är du inte doktor längre?
Jag fick grusa alla hans illutioner om mig och berätta att jag aldrig varit doktor att mitt jobba har varit att hjälpa doktorn. Nja han verkade ju ganska nöjd med det i alla fall. Fast en doktor till mamma hade nog varit bättre!!!!! Hahahah


Kommentarer
Postat av: Katja

Hehe dr Nina, det låter ju inte helt fel. Men då kan man inte gå i högklackat eller ha långa naglar, så jag tycker kontor är bättre ;-)

Kram

2008-09-17 @ 21:09:55
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0