Lördag

Arbets veckan är slut och Lördag är här. Och igår var första gången på jobbet som jag kännde att jag vet vad jag pysslar med och att jag hade lite flyt och koll på läget. Och genast kom Sigrid med något nytt som jag ska lära mig....puh, men kul är det. Men många ute på avdelningarna passar på att skälla lite på mig då de möter mig och tycker att det är tok dumt att jag ska sitta på kontoret, att de behöver mig ute på avdelningarna....hehe men det är slut på det nu.
Och Emil har bestämt sig för att bygga ett eget sjukhus där jag kan få jobba!

Efter att ha sålt massa grejjer på blocket så sved pengarna i fickan och det vart bråttom iväg och spendera dom. Och jag är så nöjd med att jag faktiskt spenderade det mesta på mig själv. En ny jacka att hålla mig varm i och en ny handväska. Det var länge sedan jag hade en handväska, det har mest varit skötväska de senaste åren! Och givetvis blev det en hög med kläder till barnen också.

När vi kände oss nöjda med vårat shopande på Stinsen så åkte vi och fikade hos Maarit, och när vi ändå hade henne innom en armlängds avstånd så tog vi med henne hem, ja vi tyckte det verkade bäst så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tjejen.

Hoppas ni haft en bra helg. Trodde jag skulle springa på er i dag på Edsbacka marknad.... men ack så fel jag hade.

Stor Kram från mig

2008-09-21 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0