Mastodont fredag

PUH en lång dag börjar nå sitt slut och helgen är på intågande.
Idag har vi alltså haft ett rikstäckande seminarium med fullspäckat program, och allt har gått galant och jag skötte mig fin fint. Det är inte klokt vad jag är bra! En tuff men kul dag som gick försvinnande fort och massor av matnyttigt har jag med mig. Och stå i en aula full av folk och prata visade sig vara pice of cake, precis som om jag aldrig gjort något annat i hela mitt liv. Ja det var ju inte utan att jag njöt lite där i rampljuset och när dagen var slut så fick jag mycket beröm av chefen *ler stolt*
Nästa år är det inte vi som är värd för detta seminarium som kallar Budkavlen, utan då packar vi väskan och flyger upp till Umeå för ett två dagars seminarium, ja det ser jag fram mot.

När jag kom hem så var det bara att sätta sig vid dukat bord och äta mat och när vi var mätta och belåtna så sjönk vi ner i soffan och kollade på Bamse. Hade tänkt att vi skulle ta en tur med tandborsten efter det men barnen var av en anna åsikt. Och eftersom det ändå är fredag så gick jag med på att se lite mera film och Lejon Kungen åkte in i dvd spelaren. Ja Emil han ju inte titta så värst länge innan jag hörde små snarkningar från den änden av soffan, och även Gry ville gå och borsta tänderna efter en lite stund.

Och själv är jag ganska trött men samtidigt ganska taggad efter denna dag. Ideérna sprudlar i min lilla hjärna och det är nästan så att jag grämer mig över att jag är flexledig på måndag, för jag vill till jobbet och omvandla ideér till verklighet!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hahaha visst är det härligt att känna så! Och här har du gått och drällt på massa vårdavdelningar när du kunde varit kontorsråtta hela tiden ;-)

2008-09-26 @ 21:05:41
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0