En skön start på dagen

Idag hade jag en lite annorlunda start på dagen, ja hela veckan förresten.
Så fort barnen var klädda och redo att gå till förskolan med sin pappa så letade jag fram mina stavar och drog på mig spring skorna. Och i stället för att rejsa till bussen och till jobbet så tog jag ett varv i spåret. Sen gick jag hem och tog en dusch och åt frukost för att en timme senare än vanligt åka till jobbet. Det var en kanon start med lite solsken och fågelkvitter och flås i uppförsbackarna. Så nu är jag full av energi att jobba hela dagen.

Passar även på att tacka för alla grattulationer jag fått med anledning av att jag blivit lite äldre, tack det värmer i hjärtat. Ja inte att bli äldre men att folk tänker på mig.

Och Katja! Sorry jag kan inte den helgen. Så jag får överlämna min plats till någon annan. Skit trist, men vår semester börjar då och är ganska hårt planerad. Vi får ta en mini semester du och jag en annan gång.

Senare idag ska jag berätta lite om våran fantastiska kalas helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0