Kvällarna börjar bli ljusa

Det är så härligt nu när man ställt om klockorna och det är lite ljusare ute om kvällen. Klockan har passerar 18.00 och solen skiner för fullt där ute. Och i dag har det varit en riktigt härlig vårdag, varmt, solsken, fågel kvitter, snödroppar som blommar och ryktet säger att det skymtats tussilago i soliga släntar och ett riktigt säkert vårtecken är att det är fullt av folk i lekparkerna på eftermiddagen. På bänkarna i centrum satt folk och mös i solen och käkade glass, jag det är bara att hoppas att det håller i sig.

I dag servade jag inte min familj med någon mat, det fick de ombesörja själv. Och själv har jag bara två dagar kvar nu inna jag så smått får börja äta också. Det har gått riktigt bra och jag saknar inte heller nu att få äta, inte ens när jag lagar mat till resten av familjen. Hungrig var jag litegran dag två men sen har det inte varit så värst hungrigt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0