Sol sol härliga sol.

Ahhh vad det är ljuvligt när solen skiner på den vinter trötta kroppen som är utsvulten på ljus. Man väcks till liv i både själ och hjärta. Igår hittade jag en trappa i lä där solen sken och landade på den en stund tillsammans med Maarit, och när jag kom hem var näsan alldeles prickig.
Och i dag är det ännu mysigare ute, varmare och soligare. Hoppas verkligen att det håller i sig över helgen och att solen gassar över Morgongåva då vi kommer att tillbriga helgen där.

I övrigt har jag haft fullt upp på jobbet i dag och jag säger bara, LOVE IT! För attans vad tråkigt det är att vara på jobbet och inte ha något att göra. Men så har det alltså inte varit i dag.

Och vågen är min bästa vän......Veckan som gått har lämnat ett gott resultat. Ja undra på att man är på gott humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0