Stackars min tvättmaskin

Den stackars lilla Lisa (tvättmaskinen heter så) kommer nog aldrig att hämta sig i gen. Hon har gått varm ända sedan vi kom hem. Men nu är allt tvättat också. Men tvättnaskinen låter lite oroväckande konstigt. Den har visserligen låtit konstigt de senaste 1-2 åren, men nu är det något i hästväg. Helt öronbedövande och grannarna måste hata mig. Men jag har en önskan och det är att den håller i hop över sommaren, för jag vill inte ha den utgiften nu att köpa en ny tvättmskin. Nä för jag ska ju gifta mig och åka till Turkiet för alla pengarna först.

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, Lisa får ta och skärpa till sig tycker jag.

2009-04-22 @ 21:58:50
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0