Utvecklingssamtal

Idag har jag varit på Grys utvecklingssamtal på förskolan och hon verkar ju vara en fullständigt normal tös =)
En go och glad tjen med en järnvilja, jo det låter som min Gry det.

I dag har det blivit klart att jag ska ägna mina 75% som jag jobbar på extern bemanning som jag gör idag. Men vilken verksamhet jag ska tillhöra är inte helt klart än. Det som är på tapeten just nu är hur jag ska lägga upp mina arbetstider, kanske att jag får förskjuta min arbetsdag lite och börja senare och ha lite senare eftermiddagar. Vi har inte hittat den perfekta lösningen än, jag får prova mig fram och se vad som blir bäst. Men det är i alla fall måndag-fredag jag ska jobba, känns fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0