Dag 12

Idag är det sista dagen och i morgon bryter jag och får börja äta igen. Det har varit mycket lättare än jag väntat mig och det har rullat på. Och det viktigaste av allt är att resultatet inte har väntat med att visa sig. Jag är tråkigt nog på ganska dåligt humör i dag, men det är väl min kropps sätt att tala om att det räcker nu. Så att jag inte skulle få för mig att köra på en vecka till. Men det dåliga humöret försvinner väl så snart som jag inser att det faktiskt är fredag! Solen skiner och det är fantastiskt sommar väder som ska vara hela helgen. Och jag har en skön helg att se fram mot.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej gumman,



Vet att jag varit urkass på att skriva, men jag läser i alla fall. Sedan rusar jag in på min egen blogg, kladdar ner något och sen återgår jag till vår gäst, vilken det nu råkar vara haha. För tillfället Anna ( fredriks syster ) och hennes kompis ett par dagar.

Men som sagt, jag läser och du har varit jätteduktig gumman. Snart är det klart och du kommer vara skitsnygg :-)

Ska inte tala om vad jag sitter och äter just nu förutom att man bara tjock av det. Borde låta bli alltså suck.

Puss gumman

2009-08-07 @ 20:38:08
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Katja

PS, ser jättemycket fram emot att ni kommer!

2009-08-07 @ 20:38:38
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0