Dag 6

Idag är jag halvvägs, och dagen har gått riktigt bra. Lördagar brukar vara de kämpigaste dagarna då de är förknippade med massa godsaker och ungarna får godis. Men jag och Nicke var ju inte hemma när de smaskade.

Prövade min klänning i dag, och den sitter ännu bättre nu. Så att jaga klänning har jag lagt ner, det blir som jag planerat från början. Känns bra! Så nu är det ett par skor jag måste hitta som passar till. Då klänningen är vadlång så krävs det lite klack för att bära upp den riktigt.

Strax efter 8 stack jag och Nicke i väg till Vingåker för att handla lite. Det vi i första hand var på jakt efter en Tiger kostym till Nicke. Men lite annat kom med också, ett par adidas byxor, nike munkis och en puma keps till mig. En heldag hade vi på tu man hand, jätte skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0