Dag 7

I dag har det verkligen gått plätt lätt, ingen hunger inget sug, kroppen har nu gillat läget och är så nöjd med lite soppa eller en kopp te.

Förmiddagen tillbringade vi på Stinsen och inhandlade ett par skor till mig som jag ska ha när vi gifter oss. Och så var jag till frissan och blev ompysslad. När vi kom hem drog vi på oss långbyxor och stack ut i skogen och plockade blåbär. Det är galet mycket bär i skogen och stora är de. Vi hade tänkt spendera hela eftermiddagen i skogen och hade packat med oss mellis att fika. Men efter att ha plockat en liten hink full så ringde Nickes telefon och det var hans syster. Hon och hennes familj satt i bilen en timme från Sollentuna och de undrade om vi var hemma så de kunde komma och fika. Så det var bara att knalla hemåt och sätta på kaffe pannan.

Gry blev eld och lågor då hennes bästa kompis dök upp i hallen, och Emil blev också jätte glad över att de kom. De fick lite fika i sig innan de fortsatte sin resa upp till Vännäs. Och själv fick jag njuta av dofterna från påläggen..hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0