Det blir nog en tung dag

Det var en ynklig Nicke som jag sa hejdå till i morse. Inte alls lika glad och allert som han var i natt när han kom hem, märkligt. Det hade varit en riktigt kul kväll i alla fall och han stod utanför porten i natt med en gigantisk basketboll under armen och ett foto på sig själv när han åker berg och dal bana. Man kan lugnt säga att han såg halvt skräckslagen ut på fotot och han berättade att han minsan åkt men blundat hela vägen. Ja det var bara välta han i säng och själv krypa tillbaka under täcket och sova. Jag tror att han kommer att få en ganska jobbig dag i dag, barnen tar ju just ingen hänsyn till att man är lite svag och har ont i hårbotten. Gissar att han kommer att tycka att båda barnen borde sova minst två timmar på dagen, och jag hoppas verkligen att mina små änglar som normalt knapp sover middag längre verkligen gör det just idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0