Glömde!!!!

I allt virrvarr i går så glömde jag bort något mycket viktigt, det var ju en stor dag igår, en födselsedag!!!!!!!!!

Så en dag försent så får jag passa på att gratulera ERIK på 11-års dagen, han är inte bara min systerson utan även min gudson. Hurra hurra hurra och grattis i massor. Jag hoppas att  din dag var strålande.

Anledningen till att jag glömde var att direkt efter att jag hämtat barnen så gick vi hem till Enbrands och lekte och badade i poolen, ja vi badkrukor badade förståss inte. Nicke kom dit efter jobbet och var lite trevligt sällskap han med. Elisabeth och Johan utfodrade våra barn medans jag och Nicke lutade oss tillbaka i hammocken. Och vi stannade där tills barnen bokstavligen bröt i hop av trötthet. Väl hemma var det bara att välta dom i säng och så även deras mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0