Herr och Fru Sydlén

Efter en helt underbar och magisk dag så blev vi då äntligen Herr och Fru Sydlén.

På väg in i Edsbergsslott för att vigas 29/8 2009



Snart är det dags




Spänd förväntan




Lite fler gäster



Vi sa JA och ringen passade perfekt!



Kyssen



Dags för champagne



Herr och Fru Sydlén



Stolt mor och far



Svalkande lek i fontänen



Coola killen Erik



Nygifta och lyckliga



Kusinerna Gry och Erik



Emil tar en paus



En mycker lycklig Fru Sydlén



Och en mycket lycklig Herr Sydlén



Våra ringar



Min



Middag avnjöt vi på tu man hand på Edsbacka krog, dit hade vi ingen kamera med oss. Men det var ljuvligt och smakade underbart.

På hotellet väntade detta



Hotellrummet var inget rum utan en gigantisk hörnvåning med bastu och jacuzzi. Scandic Star Sollentuna har en fantastisk bröllops svit trotts att det skulle visa sig att jacuzzin tyvärr var trasig.

     

Ska vi bada? Visst det går bra även om det inte bubblar.




Mer bilder kommer så småningom, allt eftersom vi får dom.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nina vilka Fina kort!! Du riktigt strålar av lycka!!!

Puss och Kram!!

2009-08-31 @ 08:43:06
URL: http://www.myaloevera.se/460000524233
Postat av: Hanna

Asså jag ser ju inte lite sur ut.. :0

Hehe, förlåt.. Hoppas jag inte smittade av mig!

2009-09-01 @ 19:45:33
Postat av: Fru Sydlén

Hanna det är helt ok, vi har alla dåliga dagar då allt är pest och man bara vill sur-mula runt.

2009-09-01 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0