Höst!?!

Idag är det en jätte fin dag med solsken och blå himmel. Men det är kallt ute! Det känns nästan lite höstlikt, hög och klar luft. Men så ska det väl inte kännas i mitten av augusti? Nej vid den här tiden ska man ju gå omkring och flämta av värmeslag och bli hysterisk över alla slöa getingar. Men det finns inga getingar heller!!!!! Det är en konstig augusti. Fast för min del gör det ju inget om getingarna håller sig borta, de är inte mina bästa vänner. Men jag hoppas verkligen att augusti vädret bara är inne i en formsvacka och att värmen snart kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Katja ( Mor Penna )

Tack för besöket gumman. Det var såå trevligt att ha er här, trots att jag är den värsta värdinnan ever ;-)



Kramelikram

2009-08-16 @ 00:22:00
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina-Pina

Hmmm, ja kaffe hade ju varit gott......hahaha. Skoja bara, du skötte dig utmärkt. Kram på dig vi kommer snart tillbaka, ungarna pratar redan om nästa gång vi ska till Åland.

2009-08-16 @ 10:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0