Jag är så otroligt snäll

En fantastisk söndag har det  varit trotts att Nicke varit så bakfull så att klockorna stannat. Det finns en ganska stor skillnad mellan han och mig när vi är på krogen och partajar. Någonstans i bakhuvudet så minns jag att det kommer att komma en morgondag och att jag har små barn som inte tar hänsyn till bakfylla. Sånt har Nicke ganska lätt för att glömma hahahaha. Jag hörde inte när han kom hem och när jag frågade så visste han inte mer än att det var sent. Men han hade varit kvar på Golden Hits tills de stängde (03.00) och sen hade de gått till Burger King och käkat en tidig frukost. Så då kan man ju bara räkna lite fort att klockan varit någonstans mellan 4.30-5.00. Jag var snäll nog att låta han sova så länge det bara gick. Tillslut kom Emil och pep lite över att han faktiskt ville komma in på sitt rum och leka, så vid 9.30 slog vi upp den dörren. Och han såg bra ynklig ut!

Servitrisen som serverat honom i går kom mycket väl i håg tjejen i krona som sjöng En kväll i tunnelbanan under fredag kvällen, vet inte om det är bra eller dåligt. Nicke hade inte ägnat sig åt någom skönsång utan koncentrerat sig på sitt glas innehåll. Kul hade han haft trotts att det var galet mycket folk och i schlager baren (som är den bästa) hade de inte ens fått plats.

Det blev en sväng till lekparken för hela familjen under förmiddagen. jag hävdade bestämt att Nicke skulle må bra av en dusch och frisk luft, sen skulle han få gå och sova en stund med Gry. Medans de sov så softade jag och Emil i soffan och kollade på Dennis. Sen blev det en sväng ut i solen även på eftermiddagen, men då nöjde vi oss med att stanna precis utanför och Emil och Gry cyklade runt runt runt medans jag och Nicke satt i solen och njöt.

När vi åt middag så konstaterade vi att Gry INTE gillar ärtsoppa!!!!!!! Emil åt dessto mer.

Ja, jag är som sagt en otroligt snäll människa, mycket snällare än vissa systrar som lägger ut möhippe bilder och filmer på facebook!!!!! Hehe, fast det bjuder jag på, jag är en riktig stjärna och galet snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0