Lite nervöst

Det är inte utan att mina nerver spelar mig ett spratt då och då. Och då är det inte brölloppet eller äktenskapet som jag är nervös över. För den saken är jag helt säker på och jag litar på att han säger ja när det är dags. Men det är däremot dessa veckor innan, allt tisslande och tasslande som pågår och alla hemlighetsfulla blickar och leenden. Jag vet att något är på gång men jag vet inte när och jag vet inte var och jag vet absolut inte hur. Lekte med tanken igår att jag dagligen ska hämta mina barn tidigt, ta bussen till Nickes jobb och sen går vi ut och äter på olika ställen varje kväll och kommer hem sent. Undra om någon skulle hitta oss? Man ska inte göra det så lätt för sin omgivning hehe.

Och så finns det ju en sak till som håller på att knäcka mig totalt. Klänningen!!!!!!! Jag har ju inget att ha på mig förutom skor. Är det ok att gifta sig i bara skor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0