Min klocka

När jag fyllde 30 fick jag en jätte fin Storm klocka av min mamma och pappa som jag hade gått och trånat efter jätte länge. Givetvis blev jag överförtjust och satte genast den nya klockan runt handleden och la den gamla i soptunnan. Och där satt den dygnet. En dag lossnade en sprint i spännet och jag tänkte att det måste jag fixa. När det hände så var jag gravid med Emil och svart svullnade mina händer och handleder så mycket att jag inte kunde bära klockan. Så min fina klocka hamnade i en låda. När Emil var född och vätskan runnit ur min a tjocka fingrar och handleder så hade batteriet tagit slut i klockan, och jag tänkte att det där måste jag fixa och la tillbaka klockan i lådan. Detta  var i början av 2005, och i går, 3/8 2009 har jag äntligen fixat min fina klocka och återigen så pryder den min handled. Ja vissa saker tar helt enkelt längre tid att fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0