Naglar

I dag har jag förenat nytta med nöje! Efter jobbet så åkte jag ut till Vallentuna för att fixa mina naglar (nytta). Och visst hade jag kunnat hitta någon som gjorde dem på närmare håll. Men jag sitter mer än gärna och skumpar på en buss i en halv evighet när det är min kära gamla vän Evis som ska göra dom (nöjet). Det var verkligen inte igår vi sågs så det fanns mycket att snattra om. Och nu har jag så otroligt vackra händer så jag kan inte låtabli att sträcka dem framför mig och beundra dem. Så har ni vägarna förbi Vallentuna och vill piffa upp händerna så rekomenderar jag verkligen att göra ett besök hos Evis www.nicenails.se   Ett stort tack till dig tjejen.

Kommentarer
Postat av: Utlandsmamman

Vilken dålig bloggare du är. Fattar du inte att vi vill se naglarna???????

2009-08-27 @ 22:26:06
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina-Pina

Klart jag fattar.....Stod med kameran i handen och skulle fota dem. Men det visade sig att batteriet var stendött!!!! Tur jag upptäckte det i går så jag slapp få en obehaglig överraskning i morgon. Men naglarna är plåtade nu på morgonen och bilder ska publiceras, jag lovar!

2009-08-28 @ 08:34:34
Postat av: Evis

Tack själv!! E så glad att du kom så vi fick babbla lite ;)

2009-08-30 @ 20:10:23
URL: http://www.nicenails.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0