Regnet det bara öser ner

I morse när jag tittade ut så såg det ut att vara en riktigt ruskig höstdag där ute. Bäst att ta på sig en exter tröja och skippa sandalerna tänkte jag. Så gissa om jag blev förvånad när jag kom ut och det var riktigt varmt, fuktigt och klibbigt. Det är alltså inte det allra roligaste väder där ute (om man inte frågar Emil förståss som jublade när jag sa att det regnade). Men det sägs att det bara är tillfälligt och att det ska lätta fram mot kvällen och att vädret ska bli soligt och fint igen. Idag ser prognosen ganska lovande ut för lördag, men sånt kan ju ändras fort vet man ju. Det enda jag kan vara säker på är att det blir väder!!!!!! Och oavsett väder så kommer jag att bli gift.

Idag ska jag tillbringa eftermiddagen åt städning. För i morgon när jag kommer hem är mina naglar långa och fina och då vill jag ju inte riskera att förstöra dom med sånna banala saker som städning. Ska bli spännande att se hur det går att jobba med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0