Sova på jobbet

När det var dags för att gå på lunch så promenerade jag ner till Edsviken och satte mig på bryggan och njöt av solen. Där var det riktigt skönt att sitta och efter en stund så la jag mig ner och la min munkjacka som kudde. Och vad händer då? Vågornas skvalp och vindens sövande sus i vassen fick mig att så sött somna in där på bryggan. Vaknade med ett ryck och förstod inte riktigt var jag var och undrade varför det var så vansinnigt ljust. Ruskade lite liv i mig och lommade trött tillbaka till min arbetsplats och tog mig en stor kopp kaffe för att vakna till.

Kommentarer
Postat av: Tjidtjie

Kanske dags för semester?

2009-08-27 @ 15:13:44
URL: http://saajve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0