Sprit

Det verkar råda hysteri i våran huvudstad, ja kanske i övriga landet med. Skulle gå till apoteket och inhandla en liten rese förpackning med handsprit  att ta med på våran Turkiet resa, men se det var helt rensat. De väntar en leverans om två dagar men expediten log åt mig och sa att det finns risk för att det kan vara restnoterat. För aldrig har det sålts så mycket handsprit som nu. Det är ju förståss jätte bra eftersom det hindrar en heldel spridning av bakterier, men måste de rensa apoteket! Ja många har skrattat åt mig som i många år alltid haft en liten flaska hanssprit i väskan vart jag än går, det verkar som om det är fler än jag som gör det. Ja jag får väl gå runt från apotek till apotek och leta.

Hittade lite annat som är bar att ha med i alla fall som solkräm, snälla bakterie piller och vätske ersättning. Koltabletter och Dimmor glömde jag men det får bli vid nästa besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0