Svensexa

Nicke blev något överrumplad i dag när han trodde att vi tillsammans med Lingemarks skulle äta middag. Men det var bara vi mammor och barn som skulle äta för killarna skulle ju ut på galej. Henrik och Johan eskorterade min blivande make in till stan där John och Anders mötte upp. Nyss ringde han och avlade rapport och lurade i mig att de var på väg till Åland, att han inte kommer hem förrän i morgobn kväll. Meh det går ju inte utbrast jag lite förvånat innan jag insåg att han drev med mig. Det lät som om de hade jätte kul. Men jag undrar hur han tänkte när han lämnade sina nycklar till mig innan de åkte........Smsade portkoden till honom, och så får man väl se om han ligger i någon säng här i morgon när jag sticker till jobbet. Ja han får nog en tuff dag i morgon för jag kommer ju inte hem förrän jaghar hittat en klännig, och det kan ju ta lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0