En speciell dag

I dag är det inte bara lucia och inte bara 3:e advent. Det är en väldigt speciell och unik dag. För idag för 6 år sedan så snubblade jag och Nicke över varandre på MC-klubben Rapido och blev blixtförälskade. Hade någon sagt då att om 6 år är ni gifta och har två barn, ett på 5 och ett på 3 år hade jag nog garvat så jag pinkat i brallan. Men det är precis så det ser ut i dag. Och ingen är väl mer nöjd och lycklig än jag. I bland så bara vet man att det är rätt och det var precis det jag visste den där kvällen för 6 år sedan.
Nicke och jag då, idag och för alltid, all kärlek till honom.

Kommentarer
Postat av: Ordmärkarsystern

Jaja, det är ju en jättegullig historia och allt det, men vad var det för deg?? Pepparkaksdeg, lussebulledeg? Eller vad?

2009-12-13 @ 22:00:18
Postat av: Nina

Hahaha ja vad kan jag säga, jag var som en deg i skallen efter denna kalas helg. Men nu har jag korrigerat mittt söta lilla stavfel!

2009-12-14 @ 10:39:48
Postat av: Lenis

Ja märkligt att ni träffades på en MC-klubb men livet gör ju som det vill. Och tur var det! :) Fortsätt så!

2009-12-14 @ 17:13:27
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0