Idol final

I kväll är det ju Idol final och jag har givetvis en bokad plats i soffan då, Idol-nörd som jag är.

Jag har inte varit helt övertygad om vem som jag ska hålla på i finalen, alla tre som var kvar till förra kvällen har varit unika och fantastiska på sitt sätt. Och förra fredagen så såg jag ju inte Idol efter som jag och Nicke var ute och roade oss. Men har hört att Erik fick som utmaning att sjunga Iron Maidens Run to the hill och har ju varit lite nyfiken på hur det var.

Och efter att nu ha set detta framträdande på tv4 play så är jag mer än övertygad om vem jag tycker ska vinna i kväll. Vilken kille, vilken utklassning. Kan man göra det han gjorde kan man allt. Trodde faktiskt helt ärligt att det endast fanns en man som kunde framföra denna kanon låt och det är ju förståss Bruce Dickensson jag syftar på. Både min och Emils stora Idol!

Heja Erik säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag har inte följt idol men har sett en och annan stund när de sjungit och jag hejar på bägge för de är båda jätteduktiga. Mina bägge döttrar skall gå på Globen ikväll och titta på finalen. Ses imorgon...

2009-12-11 @ 15:06:29
Postat av: Nina

Meh, man kan ju inte hejja på båda. Man måste välja en nu!

2009-12-11 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0