Party

Det har varit party hela helgen lång och jag känner mig ganska matt och svag nu när det blivit söndag. Men kul har jag haft.

I fredags så var jag och Nicke i väg på julbord och hade förväntat oss en kväll på tu man and i romantikens tecken. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt från början utan party med dans natten lång. Julbordet på Scandic Star var inte av den romantsika varianten utan det var långbord med underhållning som involverade publiken. Maten var god och av klassiskt slag. Inget som stack ut eller imponerade direkt, men inte heller mycket att klaga på. Och sen drog discot i gång och vi hanmande tillslut på dansgolvet och blev kvar där tills musiken tystnade.
Så om jacuzzin fungerade eller ej får vi aldrig veta för något bad med bubbel och prainer han vi aldrig med.

Maarit fyllde år i fredags och ett STOOOORT GRATTIS till henne. Och med anledning av att hon nu blivit ännu ett år äldre så ställde hon till med fest igår. Tanken var att vi skulle åka dit tidigt hela familjen och sen åka hem tidigt allihopa. Men riktigt så blev det inte! Nicke och barnen åkte hem tidigt och jag blev kvar hos Maarit med ett glas vin i min hand. Klockan blev väldigt mycket innan glaset var helt tömt och jag kom i säng. Så idag mår jag verkligen som jag förtjänar. Men har haft en fantastisk service här hemma och blivit ompysslad av min älskade make hela dagen. Och nu är han nere och handlar lite bakis mat till sin fru. En stor flottig pizza är vad jag behöver nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0