Snö i Stockholm

Nu så har det snöat på en del, ja så mycket att Stockhiolm i vanlig ordning är lamslaget. Märkligt fenomen det där. Och själv sitter jag på jobbet och tar mig inte härifrån för att hämta barnen för all busstrafik är inställd. Ja det är för väl att jag har en kollega som är bilburen som tar en liten omväg via Edsberg på väg hem till Upplandsväsby. Annars hade det bara varit att knalla. Ja de tar ju ca 2 timmar en vacker sommar dag. Undra hur lång tid det hade tagit en mörk snöstormig eftermiddag? Jag hoppas att jag är på plats på förskolan innan de stänger i alla fall.
Och så får man se om trafiken går i morgon, annars blir det till att jobba hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0