Snor!

Har väl aldrig varit så mycket sjuk som jag varit denna höst. Återigen är pannan varm och näsan svämmar över med snor. Och jag hoppas verkligen inte att någon mer insjuknar då vi har den helg vi har framför oss. Nicke såg nog något slags skräcksenario framför sig i går då jag ligger sjuk och han måste styra upp barnkalaset på egen hand. Fast jag har ett gott hopp till att de andra klarar sig, för de har nämnligen alla varit lite vissna i början av veckan och det är kanske bara jag som är av lite klenare virke och blev mera sjuk. Ja jag hoppas verkligen att det är så.

Så jobba gör jag hemmifrån nu denna vecka. Det är både på gott och ont att kunna göra det. Men jag är tacksam över att jag slipper sjukskriva mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0