Vackert

Vilket otroligt vackert vinterlandskap vi har här i Stockholm. -10 grader och strålande sol från en klarblå himmel och snön ligger tjock över mark, träd och hus. Fantastiskt vackert.
Jag hoppas att alla mitt under all stress och hetts tar sig tid att stanna upp och njuta av allt det vackra. För det här är vi Stockholmare inte bortskämda med. Så ta en paus och luta dig tillbaka och bara njut av allt. Vädret, julen, granen, ljusen, maten. Stanna upp och le mot någon du möter och jag lovar att leendet kommer att skickas vidare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ser vinterlandskapet på olika sätt - jag krampade med hela kroppen för att hålla mig upprätt för det var så halt. Mobilen ringde så jag var tvungen att ta av mig vantarna och svara och höll därmed på att förfrysa fingrarna och nu ligger jag med huvudvärk för jag hade ingen mössa på mig i den -14 gradiga iskylan. Jag längtar efter sommaren...

2009-12-22 @ 16:39:13
Postat av: Nina

Kära syster! Det är fult att skriva anonyma inlägg =) Och går man ut i -14 grader utan mössa så får man nog skylla sig själv. Broddar finns att köpa från 100 kr och på så vis kan man tryggt gå ut och njuta av detta vackra landskap. Och mobilen går alldeles utmärkt att lämna hemma. Men livet känns ju alltid lite naturligare om man får gnälla lite. Eller hur? Men vi går nu mot ljusare tider och snart är sommaren här. Håll ut!

2009-12-22 @ 18:11:24
Postat av: Storasyster

Jag är inte anonym, jag är din storasyster - ha,ha,haaaa.

Jag är ful i mössa och för ung för broddar ;-)

GOD JUL på er!

2009-12-23 @ 08:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0