Fortsatt sjuka

Här fortsätte sjukstugan! Emil är lite piggare idag i alla fall och har suttit lite vid sin dator och ätit några tuggor på en macka. Värre är det med Gry som har en temperatur som stiger nu. Det är väl hennes tur att ligga som en trasa i soffan i dag.

Ja det var ju inte utan att man fick lite hjärtvärk i går när man tittade på Emil, så liten så tunn och så ynklig. Det var inte mycket han stoppade i munnen, det enda han kunde tänka sig att dricka var portello. Tack och lov för soda stream och att vi har just portello essans hemma. I övrigt åt han 1 köttbulle, 1 liten glasspinne, 2 bitar choklad och några tortills chips. Ja det täcker väl nästan hela kostcirkeln.

Så idag är det väl Grys tur att ge mig hjärtvärk, synd att hon inte gillar portello!!!!! Vad ska jag hitta på till henne????? Ja proviva brukar ju slinka ner i henne, och annars har vi ju en hel uppsjö av olika essanser till vår soda stream så något ska jag väl kunna hitta på som hon vill dricka.

Och själv då, ja ska jag vara ärlig så mår jag som en pissruska och får snällt nöja mig med att dricka vatten. Ja någon kuckelimuck medicin är ju inte att tänka på i nu läget. Men snart har mina fjorton dagar gått av bara flytande föda och jag har varit SÅ DUKTIG. Nu är det bara slutspurten kvar, ska bli spännande att väga sig på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0