Fredagen är här.

Det känns riktigt skönt efter att ha haft en körig vecka på jobbet, har haft häcken full från att jag kommit på morgonen tills jag gått. Och inte en endaste gång har jag lyckats gå hem i tid utan blivit kvar och jobbat undan varje dag. Och det känns ungefär som att hur mycket jag än jobbar undan så minska aldrig högen "att göra" för den växer sig bara större underifrån. Fast när jag gick hem i dag så känndes det ganmska bra och att jag fått undan det vktigaste i alla fall.

Och i helgen blir det mera party, då jag är bjuden hem till en syster på fylleri. Fast först ska jag gå till badhuset med mina barn i morgon på förmiddagen, Maarit möter upp mig och barnen utanför kl 10.00 sen är det plumsiplask tills vi storknar.
När vi har lämnat barnen i tryggt förvar hos sin pappa igen så drar vi i väg in till stan på syster fylleri. Sover över hos Maarit så att jag kan våndas i min bakfylla i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0