Gladare kropp

I går trodde jag helt seriöst att jag höll på att  bli dödligt sjuk, men nix pix så var det ju inte. Jag har alltid himlat lite med ögonen åt de som talat om att detoxera sin kropp från socker, och att man skulle blir abstinent när kroppen inte får sitt socker som den vill ha. Men jag himlar inte så jävla mycket åt det längre. Jag frös mådde illa hade ont i huvudet och kännde mig helt förtvivlad och ynklig och tänkte att det måste nog vara influensan som drabbat mig. Tog det tjockaste täcke jag hittade och bäddade ner mig så fort jag nattat barnen och sov som en stock tills det var morgon. Trodde att jag skulle vakna och vara jätte sjuk. Men nej, vaknar pigg som en lärka och så full av energi och är som en helt annan människa idag. Hmmm undra om jag någonsoin mer vill äta något.....känns rätt så bra just nu. Och dessutom börjar byxan sitta lite löst i rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0