Hög feber, och gratulationer på födelsedag!

Emil ligger som en trasa i soffan med feber runt 40 grader och vill knappt varken äta eller dricka. Har lyckats peta i honom lite vatten och kex i alla fall. Ja när t.o.m glass ratas så är man riktigt sjuk.
Men hans lilla syster är det då rakt inget fel på, hon far runt som en duracellkanin med hundra järn i elden. Just nu räknar hon småpengar på glasbordet, vilket medför ett yttrest irriterande ljud.
Själv är jag inte riktigt på topp heller, fortfarande ont i halsen och bihålorna.

Och sen ska jag ju givetvis passa på att gratulera en storasyster som fyller år idag, ett stort grattis på 25 års dagen. Hurra, hurra, hurra, hurra!

Kommentarer
Postat av: Katja

Stackars er, aldrig kul när man är sjuk. Mitt gick som tur var över, peppar peppar.

Bara ett par månader kvar nu innan jag kommer på besök. Nice.

2009-02-11 @ 12:13:47
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: 25-åringen

Tack tack! Nu har jag ätit både tårta och rulltårta så jag nästan spricker, tur man bara har födelsedag en gång om året!

2009-02-11 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0